კვების ობიექტები


თემასთან დაკავშირებული კითხვები


Q. რა ფსიქოლოგიურ მანიპულაციებს იყენებენ რესტორნები, რათა გააკონტროლონ შენი დანახარჯების და კვების ჩვევები?

Demetre Paichadze
ამ თემებზე, მომხმარებელს არ აქვს შევსებული ბიო

ამ ხრიკს ღუზის ეფექტი ჰქვია და რესტორნები მას ხშირად იყენებენ.
აი როგორ მუშაბს ის:
- მოხარშული ზუთხი...........................................45.00GEL
- გამოყვანილი ორაგული ..................................28.00GEL
- შემწვარი კალმახი ..............................................12.00GEL
ხედავთ მენიუში ყელაზე ძვირიან კერძს? ეს არ არის შემთხვევითობა. მენიუს შემდგენმა მას დანარჩენ ორ კერძზე ბევრად მაღალი ფასი დაადო.
როდესაც შენ ამას ხედავ, გონებაში აწესებ ყველაზე მაღალი ფასის საზღვარს. ამის შემდეგ, რაც არ უნდა იყიდო, თუნდაც სტანდარტულ ფასთან შედარებით ბევრად ძვირი კალმახი, შენ ფიქრობ რომ დაზოგე თანხა, რადგან არ აირჩიე მაღალფასიანი კერძი მენიუში.
ამ ხრიკის თავიდან ასარიდებლად, თავდაპირელად შეხედეთ-ხოლმე ყველაზე დაბალ ფასიან კერძს, შემდეგ შეაფასეთ სხვა რესტორნებთან შედარებით რამდენად განსხვავებულია ეს ფასი.

 

Written Apr 02, 2017